Gadis Bunga

March 28, 2012

Blog sue Berat ? Tidak!!!!

                                                            Assalamualaikum
disebabkan hilang akal nak update ape tiba tiba termasuk satu blog . terbaca pasal berat blog dia . so ,sue nak jugak laa kan test test berat blog sue ? sue berat lagi atau blog sue berat lagi . tapi untung laa kan jadi blog , walau berat camne pun boleh duduk dalam komputer .hihi..


                                             sue masukkan laa link sue kat website sini .


 
#
 Domain name Size Load Time Average Speed per KB

1sufiana1992.blogspot.com94.13 KB0.33 seconds0 seconds

seperti tidak percaya . blog sue tak berat sangat pon. . bawah 100kb, tapi tertanya tanya ,sue rasa loading lama jea . tapi kenapa tak berat sangat ! huh ! ! !

weyh , korang . blog sue tak berat sangat ke ? kalau berat, agak agak apa yang perlu dikurangkan ? sue berat sangat kot blog,dan segalanya dibawah kawalan . kan ? agak agak korang kenapa ek ? loading kat blog sue lama tak ?

                        Jom Chek berat blog korang dekat sini
         http://www.iwebtool.com/speed_test

1 00 Minnie-Minnie Comel:

eLLa n aLia said...

http://nurfa22.blogspot.com/2012/03/khamis-29-march-343-pm.html
tengok entry ni.. ada sikit tentang blog ni.. hhehe


Put Your Cbox