Gadis Bunga

June 13, 2012

Followers Bertuah ker-1000

hai.. kawan-kawan alhamdullilah..sudah sampai jugak hajat  saya untuk tercapai, saya teringin sangat hajat saya ni....ape itu nanti saya bagitahu jom kita terjah...cepat tengok sapa dapat followers ker-1000..

jeng
|
|
jeng
|
|
jeng
|
|
jeng
|
|
jeng
|
|
tahniah..yqa sulaiman menjadi followers saya yang ker-1000,tapi tetap ade hadiah jugak dari anda..kalau nak hadiah tu PM facebook saya sufiana ramli ,kalau senyap saja tak dapat hadiah dari saya..ok..

TERIMA KASIH DATANG LAGI..





4 00 Minnie-Minnie Comel:

ayut said...

Tahniah dh capai..tp tgk mcm ad yg unfollow kot..jd 999 plak..adehh.blog berwajah baru ea...sblm ni mcm lain.kan?cantik! :)

Anzulna said...

congratez to d lucky follower n also to d owner of blog, da cecah seribu =)

renaPuteh said...

eh,,,saya ke tu ??
hekhekhekkk ^^,

hairy said...

wahhh tahniah dh 1000


Put Your Cbox