Gadis Bunga

June 14, 2012

ke 1000 atau ke 999 ???


selamat petang di hari KHAMIS yang penuh bermakna bagi diri aku kerana masih diizinkan untuk bernafas oleh Allah swt..
hari ini aku punyalah rajin ban BW blog rakan2 blogger yang lain.  kepada sesiapa yang nak aku follow tu, meh bagi link blog korang dengan aku ya, dan sudah semestinya aku akan follow korang balik.  poyo punya ayat :)

memandangkan hari ini aku terover rajin lah sangat nk follow dan blogwalking blog rakan blogger, so.. terjumpalah entry yang menarik minat aku. 
"FOllower bertuah ke 1000" .  
Aku pun teringin nak follow blogger bertuah tersebut.  Punyalah aku terkejut beruk (beruk pun belum tentu terkejut macam aku kan ???) .  
Eh eh... aku ke follower yang bertuah tu?? YA ! memang nama dan muka aku yang terpampang kat post entry beliau.  hahaha....  Dengan pantasnya aku terus pm beliau d fb :)

fuh! terasa bangganya aku diishtiharkan sebagai follower bertuah ke 1000 daripada cik GADIS BUNGA.  Terima kasih ya cik nurul.




Tetapi, terasa pelik la pulak, kenapa aku menjadi follower yang ke 999 pulak. opssssssss... kenapa perkara ini boleh berlaku sedangkan gambar yang telah di printscreen oleh beliau  ialah aku???  Adakah satu pernipuan telah berlaku sebentar tadi??? oh tidak, dunia semakin pandai mengajar tentang pembohongan.


Agak2 lah sekiranya ingin menipu.  Adil itu berada di mana-mana kerana ianya merupakan hak ALLAH swt.  Jangan sesekali mempunyai hati yang kotor, kerana ianya akan memandu hidup kita kepada kerosakkan.

yqa sulaiman
http://yqarenaputeh.blogspot.com

3 00 Minnie-Minnie Comel:

THE AUTHOR said...

tu yang bagusnya rajin blogwalking..hahaha

Ibu Aqmar said...

ramainye follower..Cayalah...

jom tengok keputusan ga dari akmarwati.com

http://www.akmarwati.com/2012/06/keputusan-ga-dari-akmarwaticom.html

No name said...

Sah tiba - tiba ada orang unfollow tiba - tiba


Put Your Cbox