Gadis Bunga

May 8, 2012

Segmen:CONTEST ARRA AHMAD


!                                                                              ARRA AHMAD!hai...nak join contest lagi mari ramai-ramai join segmen ARA AHMAD,syarat tak susah dan senang nak join,blog sufi setakat ni dah ada 250 entry yang nie..blog sufi lagi banyak dari blog yang lain,itu pon join segmen contest atau ga je..jarag tulis entry,sufi bkn pndai sangat nak tulis entry-entry yang panjang berjelar tu...(ala macam karangan) hihihi...sufi baru jew 1 tahun lebih berblogging nie,sufi dari tahun 2011 berblogging,entry sikit jew lama-lama nanti jadi banyak latu..kan

nak tag kawan-kawan sufi
http://srikandi-permatahati.blogspot.com
http://lovemimuviolettaxious.blogspot.com

1 00 Minnie-Minnie Comel:

Nur-Azam Shahdan said...

salam, blogwalk sini :)
jom singgah blog saya!

latest post: http://ajamoppical.blogspot.com/2012/05/pada-suatu-masa-dahulu.html


Put Your Cbox