Gadis Bunga

July 7, 2012

"Segmen saya / aku / kamek seorang blogger"

hai..semua harinie saya seorang blogger nak join lagi segmen yang bertajuk :"Segmen saya / aku / kamek seorang blogger" fuh...best giler tajuk segmen nie, baca segmen tu pon saya terus join hadiah dia pon menarik jugak,terima kasih amna sebab sudi suruh saya join segmen amna nie,,jom kita join ramai-ramai..

tiada banner saya letak jew header amna ye..





(nak join clik banner budak comel atas nie yew)


             Credit : https://www.facebook.com/pages/Momo-Chan-Collections/197114006994906

nak tag anda
http://lzulxocraxme.blogspot.com
http://appleshera.blogspot.com
http://wanhazel.blogspot.com

sudah ikut semua syarat-syarat

3 00 Minnie-Minnie Comel:

HanNah said...

Hi , ada 5 orang sponsor baru.. Sila buat seperti yang disuruh ye :)

http://cerita-amna.blogspot.com/2012/07/sponsor-baru-segmen.html


- Tamat pencarian sponsor -

XxFaraizatii2NdxX said...

Assalamualaikum,fara nak ajak awak join ga ni (: cepat k sebelum tamat.Dan yang pastinya hadiah sangat awesomee ^^ hehe

>>http://faralalalala.blogspot.com/2012/07/quraistory-1st-giveaway.html

cнιզ иιƉα [Jae-nyeol :*] said...

hye! bw dri segmen yg sme...kte da lme follow awq kan.. ^_^

http://lolipop-x-chocolics.blogspot.com/2012/08/saya-seorang-blogger.html


Put Your Cbox