Gadis Bunga

July 13, 2012

"FOLLOWERS BERTUAH"

hai..kawan-kawanku mari baca entry "FOLLOWERS BERTUAH" fuh..memang MELETOP giler followers, memang gadis bunga suka nombor iaitu 1 selama nie memang gadis bunga tertunggu-tunggu siapalah..followers yang bertuah tu yew, lelaki ker perempuan, mestilah perempuan banyak kali kalau gadis bunga buat entry followers memang perempuan sahaja menang, nak jugak lelaki menang kan..erm...tak pelah tak ade rezeki lelaki kan nak buat macam mana,hehe..tak pe pada kawan-kawan lelaki dan perempuan tunggu sahaja siapa yang menjadi followers bertuah 5000 ade hadiah jugak, insyallah..gadis bunga usahakan bagi hadiah itu..nak tahu hadiah untuk followers 5000 ape?tak boleh bagitahu sekarang rahsia....tapi apa-apa pon sekarang nak bagi hadiah jugak followers 1111 nombor paling MELETOP punya nak tahu ker siapa?

Jeng
|
|
|
|
|
Jeng
|
|
|
|
|
|
|
Jeng
|
|
|
|

Jeng
|
|
|
|
|



mari singgah blog followers bertuah nie-->http://princess1405.blogspot.com follow la ramai-ramai blog afzam yew..:)


siapa orangnya menjadi followers bertuah ialah namanya afzam, tapi tempat followersnya nama princess 1405 terima kasih afzam dan  gadis bunga nak berterima kasih kepada kawan-kawan yang blogwalking belog gadis bunga nie yew..

Afzam anda memenangi hadiah topup sebanyak RM3.00 sebab followers bertuah blog gadis bunga nie
kalau nak tuntut hadiah sila bagi no fon (maxis sahaja), kalau selain no maxis tak dibenarkan sebab gadis bunga pakai no maxis sahaja hehe..sila PM fb https://www.facebook.com/sufiana.ramli 

2 00 Minnie-Minnie Comel:

Sha Messy said...

wah bertuahnya!
ni yang nak unfollow balik ni.
hahah.congrats (:

www.QueAchmad.com said...

abe xbertuah ke?


Put Your Cbox